miércoles, 16 de septiembre de 2009

100% xandra: ilustración sen tratar

3 comentarios:

Javier Ramírez Troncoso dijo...

Al final no pude llamarte, llevo una semana un poco liada, me imagino que te estarás igual. Bueno ya te llamare para hablar mas tranquilamente que en el festival era un caos.
Un saludo y un buen trabajo sobre todo.

JuanchoDebuxa dijo...

Non te preocupes, eu ando enleado pero non penses que moito, estou nun momento de transición, comeza unha nova etapa de busca de novos clientes. Pero o que is che recomendo é que te crees no facebook un perfil teu, pero non como Javi para ter contacto cos amigos, senón un perfil como Sr. Reny ou algo semellante e aí volcar todo ese material do blog e mais cousas. Despois empeza a buscar contactos. Podes ir solicitando amigos dos que teño eu en Xandra, pois entre eles teño un mogollón de editoriais de comic e peña relacionada con ese mundiño. E o mellor é que ao ter varios amigos en común xa logo son eles os que te solicitan o contacto. Penso que é un xeito xenial de ter mogollón de contactos, e mesmo podes facer contactos na industria dos EEUU. É so cuestión de paciencia e coma sempre, TRABALLO! E como xa che dixen, os contactos nisto son esenciais. Falamos

Javier Ramírez Troncoso dijo...

ya te digo, no lo pensara, es una buena idea voy a probar a hacer un perfil artistico, haber que tal.
Un saludo